Thirteen things with wings – 3

Despite some unexpected trouble with one of my blogs and quite a lot of work resulting from this, plus some unpicking of a wing I managed to finish the next set of butterflies (and a moth).

After seven ‘things with wings’ I’m halfway through the stitching although only six are remaining. One of them is twice the size so it counts for two. 😉

Advertisements

8 thoughts on “Thirteen things with wings – 3

  1. Mir gefallen alle Schmetterlinge sehr gut, Jule. Ich finde das Muster für die Flügel der Libelle nicht ganz so gut, aber den Körper schon. Was wird das jetzt? auch ein Kissen? Liebe Grüße aus der Sch…kälte. Hörte gestern aus Griechenland, dass die Leute schon Schwimmen gegangen sind!! Ja, das hätte ich auch gern gemacht. Mitza

    • Das Muster bei der Libelle stört mich auch ein wenig, aber naja. Von der Größe her könnte es für ein Kissen reichen, dann hätte ich eine kleine Natur-Serie. Natürlich nur als Deko und nicht zum drauf sitzen. Ist die Kälte jetzt schon bis HH vorgedrungen? Ich finde es bisher gar nicht so schlimm, mich nervt nur der Regen langsam. Liebe Grüße, Jule

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s